Followmy.tv Keeps track of your current tv shows. Discover new tv shows, discuss and share them with your friends.

Broad City

Broad City

Broad City follows two girls, played by Jacobson and Glazer, throughout their daily lives in New York City, making the smallest and mundane events hysterical and disturbing to watch all at the same time. Referred to as "sneak-attack feminism" by The Wall Street Journal, their dynamic relationship, combined with their impeccable comedic timing and chemistry, has earned the two comedians praise from The New York Times, Time Out NY, The Fader, and AV Club, among others. The series has been nominated for the ECNY’s Best Web Series award; Jacobson and Glazer also were nominated individually.

Upcoming Episode

No next episode

Your Next Unwatched

aired Jan 23, 2014

Comments

skinsislife
skinsislife (Aug 20, 2017)

the new season will be back on september 13th.

Mandarinetta
Mandarinetta (Jan 20, 2015)

It's like a girly Workaholics series, but a little bit worse.

tiagoh
tiagoh (Jan 11, 2015)

@warna yup, they reminded me so much of that!

Baltimore
Baltimore (Apr 25, 2014)

Yay, returning for second season! I'm SO in!

warna
warna (Apr 11, 2014)

The world is full of idiots who don't understand what's important, and they'll tear us apart, Abbi. But if ya stick with me, I'm gonna accomplish great things, Abbi, and you're gonna be part of 'em, and together we're gonna run around, Abbi. We're gonna... do all kinds of wonderful things, Abbi. Just you and me, Abbi. The outside world is our enemy, Abbi... we're the only.... friends we've got, Abbi! It's just Ilana and Abbi. Ilana and Abbi and their adventures, Abbi.. ILANA AND ABBI FOREVER AND FOREVER A HUNDRED YEARS Ilana and Abbi.. some...things.. Me and Ilana and Abbi runnin' around and... Ilana and Abbi time... a- all day long forever.. all a - a hundred days Ilana and Abbi! Forever a hundred times.... OVER and over Ilana and Abbi... adventures dot com.. W W W dot at Ilana and Abbi dot com w..w..w... Ilana and Abbi adventures.. ah- hundred years..... every minute Ilana and Abbi dot com.... w w w a hundred times... Ilana and Abbi dot com.......

MarinaB
MarinaB (Apr 04, 2014)

this show is incredibly awesome. Ilana and Abbi represent REAL people, y’know, people that I actually know, people that I can identify with. they behave like real open-minded women, no gender nor sexist bullshit. no one is telling them they (women in general tbh) can’t behave like that. they talk openly about sex like every woman should, they just want to get laid like every woman want to, they’re definitely not desperate for a relationship (and, as it turns out, not every woman is), they smoke weed, they get wasted, they have shitty jobs like everyone else in their twenties… and I really, really love this! I think this show is everything 'Girls' couldn't be (for me, at least). and it's genuinely funny! I'm in love with Ilana and Abbi's dynamics.

brobs
brobs (Mar 29, 2014)

this show is so damn good! there's so many shitty sitcoms on tv right now and Broad City just gave me hope!

Baltimore
Baltimore (Feb 07, 2014)

It's very interesting, ha ha.

area722
area722 (Jan 09, 2014)

episode 1 already aired :) pretty funny :p

  • Awaiting 10 votes
  • Poor
  • Nothing special
  • Worth watching
  • Pretty cool
  • Awesome
  • Status Returning series
  • Premiered Jan 22, 2014
  • Genre Comedy
  • Country United States
  • Network Comedy Central
  • Runtime 30 minutes
  • Links IMDB and TheTVDB

Activity

Followers (1001)

Importer Status

  • Last Checked 1 day ago
  • Last Updated Nov 24, 2017